مصاحبه آرشیو خبر ها
3 رویدادی كه كیه‌ لینی هرگز فراموش نخواهد كرد!

3 رویدادی كه كیه‌ لینی هرگز فراموش نخواهد كرد!

 

بازیكنی كه بیش از یك دهه است یكی از اعضای ثابت خانواده بیانكونری محسوب می‌شود و با این تیم كلكسیونی از خاطرات شاد و غم‌انگیز را جمع كرده، سه روز را جزء فراموش‌نشدنی لحظات حضورش در یوونتوس عنوان می‌كند.

 

جورجو كیه‌لینی كاپیتان و مدافع ارزشمند یوونتوس همزمان با یكصد و بیست و یكمین سالگرد تولد باشگاه یوونتوس در گفتگو با شبكه تلویزیونی JTV از شیرین‌ترین خاطرات سالهای حضورش در این باشگاه صحبت كرد.

 

من نیز بخشی از داستان زیبای یوونتوس هستم و به آن افتخار می‌کنم. اعتراف می‌کنم که خیلی‌ خوش‌شانس بودم که یکی از اعضای خانواده بیانکونری شدم. سیزده سال پیش و در اکتبر سال 2005 نخستین بازی‌ام را برای یوونتوس مقابل تیم مسینا انجام دادم؛ در تیمی که پاول ندود نایب‌رئیس امروز باشگاه نیز یکی از هم‌بازی‌هایم بود. این اولین خاطره فراموش نشدنی‌ام در یووه است. نخستین قهرمانی یووه با کونته در ایتالیا بعد از 5 سال از آخرین قهرمانی در رقابت‌های سری آ نیز رویدادی بسیار مهم در دروان ورزشی‌ام محسوب می‌شود. خاطره‌ای که هم در تالار افتخارات باشگاه و هم در قلب‌های بیانکونری‌ها برای همیشه باقی خواهد ماند. عصر دل‌انگیز افتتاح استادیوم آلیانتز در تورینو نیز رویایی بود؛ عصری هیجان‌انگیز که خون یوونتوس را در رگ‌های من و همه طرفداران این باشگاه جاری کرد و تصویری با شُکوه از عظمتِ بانوی پیر در دوران گذار به عصر شکوفایی مجدد از خود بر جای گذاشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: